VEEL GESTELDE VRAGEN
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Het plaatsen van een bestelling is erg eenvoudig:
1) Ga naar de pagina van het product dat je wilt bestellen, selecteer de maat, en selecteer het aantal. Vervolgens klik je op bestellen.
2) Je kunt nu direct door naar de afrekenpagina of meer producten toevoegen aan je winkelmandje door op 'verder winkelen' te klikken.
3) Wanneer je alle artikelen die je wilt bestellen in je winkelmandje hebt, klik je op afrekenen en vul je daar alle gevraagde gegevens in.
4) Nadat je de gegevens gecontroleerd hebt, klik je op 'bestelling plaatsen'
5) Afhankelijk van de manier van betalen, kun je nu betalen of krijg je de informatie over je betaling te zien.
6) Je bestelling is afgerond. Wanneer je de boxershorts binnen krijgt, is afhankelijk van je betaling:
bijv. bij iDeal/Afterpay/Creditcard/Bancontact of Paypal betalingen voor bestellingen die we op werkdagen voor 16:00 binnen krijgen, worden diezelfde dag nog verstuurd.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen Nederland (M.U.V. Waddeneilanden) geldt: bestellingen met een totaal orderbedrag boven de € 65,- worden gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen lager dan € 65,= rekenen wij verzendkosten vanaf €4,50 bij afhalen plaatselijke parcelshop als het u uitkomt. voor zendingen naar een huisadres geld het tarief vanaf €5,75 Voor België is de verzending gratis bij bestellingen van minimaal € 75,= Daaronder rekenen we voor België € 6,95 verzendkosten. Duitsland (€7,95)
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer je op werkdagen direct via onze webshop besteld en betaald, versturen wij deze binnen 24 uur en heb je normaal gesproken de volgende dag je pakketje in huis (binnen Nederland). Voor België moet men rekenen op een dag extra. Kies je voor overschrijving per bank, dan versturen wij je bestelling na ontvangst betaling. Afhankelijk van je bank kan dit 1-3 dagen duren. Heb je 5 werkdagen na je betaling nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons uiteraard betalen via iDeal. Maar ook met Paypal en met je creditcard (Mastercard of Visa) kun je bij ons terecht. Daarnaast kun je kiezen voor 'Achteraf Betalen' via Afterpay wij versturen dan je bestelling en je krijgt een mailtje met verschillende betaalmogelijkheden, zoals iDeal en overschrijving. Je wordt geacht om binnen 14 dagen na je bestelling te betalen. Voor België hebben we de betaaloptie Bancontact / Mister Cash.
AfterPay – Achteraf betalen voor consumenten (NL/BE)
AfterPay voert voor BesteWinkeltje.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.
Kan ik mijn producten retourneren?
Ja, tot 14 dagen na je aankoop is het mogelijk om de producten te retourneren. Bekijk de voorwaarden en meer informatie op de pagina over retourneren
Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog binnen?
Wij streven er naar om zoveel mogelijk artikelen op voorraad te hebben, en bestellen regelmatig nieuwe partijen bij onze leveranciers. Mocht je maat dus uitverkocht zijn, informeer dan even of deze nog binnen komen, en wat de levertijd is.
Kan ik de artikelen naar een ander adres laten versturen? Bijvoorbeeld mijn werk?
Jazeker, bij ons kun je tijdens het bestellen een ander afleveradres opgeven. Zo kun je je bestelling op bijvoorbeeld op je werk af laten leveren, of kun je je bestelling als kado laten bezorgen bij een vriend of vriendin. Geef tijdens je bestelling bij de opmerking aan dat het een kado is, dan pakken wij het GRATIS voor je in met kadopapier.
Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Je kunt bij ons gewoon bestellen zonder account, het is dus NIET nodig om een account aan te maken. Een account is natuurlijk wel handig, omdat je dan bij je volgende bestellingen niet telkens je gegevens in hoeft te vullen bovendien profiteren klanten bij ons van speciale kortingen en acties!
Hoe zit het met de garantie?
Je hebt recht op de wettelijke garantie. Op BesteWinkeltje.nl vind je ondergoed van verschillende kwaliteitsmerken, je mag dus ook kwaliteit verwachten. Bereikt een product je niet in perfecte staat of vertoont het bij normaal gebruik, binnen de wasadviezen binnen korte tijd mankementen, dan krijg je bij ons je geld terug! Bij ons geld, niet goed, geld terug!
Heb je andere vragen?
Mail ons dan via info@bestewinkeltje.nl of via WhatsApp of telefonisch op 06 4712 3305